La UGT FICA de Catalunya es reuneix amb Carburos Metálicos per esclarir les circumstàncies que han provocat la mort d’un treballador a la planta de La Pobla de Mafumet

També hi ha ferits de diversa consideració, un d’ells en estat crític

Un delegat sindical de la UGT FICA de Catalunya està reunit en aquests moments amb la direcció de la planta de Carburos Metálicos a La Pobla de Mafumet (Tarragona) per mirar d’esclarir les circumstàncies en què s’ha originat la fuita d’amoníac que han originat aquest matí l’accident que ha fet un mort i ferits de diversa consideració, un d’ells en estat crític, i valorar-ne les responsabilitats.

Des de la UGT FICA de Catalunya volem transmetre el nostre condol a familiars i amics del treballador mort i desitgem l’evolució favorable de la resta de companys ferits en aquest accident, alhora que ens posem a la seva disposició per realitzar totes les actuacions que corresponguin per esclarir els fets que han originat aquest accident fatal.