La UGT guanya novament les eleccions a l’Ajuntamnet de Lleida

paeria-lleidaEl nostre sindicat aconsegueix 20 dels 36 delegats, entre comitè d’empresa i junta de persona

La UGT de Catalunya ha guanyat les eleccions sindicals celebrades ahir a la Paeria, aconseguint 20 dels 36 delegats que s’han escollit en total.

Pel que fa al personal funcionari, el nostre sindicat ha aconseguit 10 delegats, CCOO 5, USTEC 3, CSIF 2, SPPMCAT 2 i CGT 1. L’anterior junta de personal estava formada per 12 delegats de la UGT de Catalunya, 6 de CCOO, 3 d’USTEC i 2 de CSIF.

Quant al personal laboral, el nostre sindicat ha aconseguit 10 delegats, CCOO 2 i CGT 1. L’anterior comitè d’empresa estava format per 9 delegats de la UGT de Catalunya, 3 de CCOO i 1 de CGT. Per tant, el nostre sindicat ha guanyat 1 delegat respecte a fa quatre anys i amplia la majoria absoluta al comitè.

La plantilla de l’Ajuntament de Lleida està formada per 1.527 treballadors i treballadores i la participació en les eleccions ha estat del 63,65%.