La UGT i CCOO convoquen els treballadors i treballadores a mobilitzar-se en defensa de la indústria a Catalunya

concentracio-ccoo-ugt
Concentració avui, a les 18:30 hores, a la plaça d’Antoni Maura

Davant  l’escenari  actual  en  què  ens  trobem,  on  conflueixen  empreses  de  diferents  sectors industrials  que  estan  immerses  en  conflictes  que  posen  en  risc  tant  la  seva  pròpia  activitat  com  els llocs  de  treball,  cal  tornar  a  recordar  a  les  administracions,  als  poders  públics,  als  empresaris  i  a  la societat  en  general  que  sense  indústria  no  hi  ha  futur  per  al  país.  No  podem  permetre  que  les empreses  continuïn  aprofitant  la  reforma  laboral  per  retallar  ocupació  i  drets  laborals,  cal  que l’Administració  impulsi  polítiques  industrials  actives  en  defensa  de  la  indústria  i  de  l’ocupació  de qualitat, cal fer un canvi de model productiu al nostre país.

Per  aquesta  raó,  les  federacions  industrials  de  la UGT de Catalunya i CCOO  convoquen  una  concentració  amb  el lema  “En  defensa  de  la  indústria  a  Catalunya”,  que  tindrà  lloc  avui,  9  de  setembre,  a partir  de  les  18.30  hores,  a  la  plaça  d’Antoni  Maura  de  Barcelona,  davant  la  seu  de  Foment  del Treball.  Hi  estan  convocades  totes  les  empreses  que  estan  en  conflicte,  entre  les  quals  hi  ha  Valeo Clima, Inovyn Solvay, UShin, Industrias Castelló, Sclegel Taliana, Johnson Controls Eurosit,  etc.

La UGT de Catalunya i CCOO fan una crida al conjunt de treballadors i treballadores de la indústria a sumar-se a la mobilització en defensa de la indústria a Catalunya.