La UGT i CCOO convoquen mobilitzacions pel bloqueig de la negociació del conveni de la indústria flequera de Barcelona

fleca

En la reunió del passat dimarts de la negociació del conveni de la indústria flequera de Barcelona, la patronal va continuar fent propostes totalment insuficients en matèria salarial: per al 2015 un 0%, per al 2016 un 0,5% a partir del maig i per al 2017 un 0,5%, increments només en taules, excloent el plus de degustació i el plus de diumenge d’aquests increments.

Tampoc accepten la regulació de jornada anual ni incrementar un dia d’assumptes propis ni millorar la regulació de la jornada flexible, així com el preavís al treballador o treballadora en el cas de canvi  de lloc de treball.

Davant d’aquest escenari, la UGT i CCOO de Catalunya faran tot allò que calgui perquè els treballadors i les treballadores no es quedin sense conveni col·lectiu d’aplicació, ja que el conveni perd la seva vigència a finals de mes. Per aquesta raó, convoquen els treballadors i treballadores del sector a una concentració a la porta dels Gremis de Flequers de Barcelona (c. de Pau Claris, 134, cantonada amb Aragó), on es negocia el conveni, per al proper 24 de maig, a les 15.30h.

I no es descarta convocar una vaga al sector de les fleques de Barcelona i província si no es desbloqueja la negociació del conveni.