La UGT i CCOO convoquen vaga general al sector del manteniment elèctric a tot Catalunya

endesaEls treballadors i les treballadores del sector del manteniment de les línies de subministrament d’energia elèctrica estan patint cada vegada més la pressió de les diferents empreses contractistes d’Endesa. Des de 2010 hi ha una pressió a la baixa en les condicions de treball i salarials, i una creixent destrucció d’ocupació (superior al 50%), fet que afecta també la qualitat del subministrament i a les condicions de seguretat.

Aquesta situació ha esdevingut insostenible i per aquest motiu, per primera vegada a la història, s’ha convocat una vaga general del tot el sector a nivell de tota Catalunya.

Per tal d’explicar els detalls i les raons de la convocatòria us convoquem a una roda de premsa demà dimarts, 25 de novembre, a les 11 hores, a la sala de premsa de la seu de CCOO de Catalunya.

Intervindran Javier Pacheco, secretari general de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya, i José Antonio Pasadas, secretari de Política Sindical de la Federació del Metall, Construcció i Afins (MCA) de la UGT de Catalunya.