La UGT i CCOO de Catalunya conovoquen demà una assemblea de delegats a Barcelona per exigir ocupació, salaris i pensions dignes

23F1En el marc del calendari de mobilitzacions a nivell estatal, també s’han convocat concentracions a Lleida, Tarragona, Vic, Girona i Tortosa

La UGT i CCOO convoquem aquestes setmanes mobilitzacions a nivell de tot l’Estat per exigir ocupació, salaris i pensions dignes, en un moment, a més, de fort increment dels preus dels subministraments bàsics com l’electricitat i el gas, el que està provocant una constant pèrdua de poder adquisitiu dels ciutadans i les ciutadanes.

Barcelona hem convocat una assemblea conjunta de delegats i delegades demà dijous, 23 de febrer, a les 11 hores, a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10). Hi intervindran el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego; la presidenta de la Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya, Isabel Martínez, i Aurora Huerga, secretària general de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya.

Abans de l’assemblea, a les 10.45 hores, Ros i Gallego atendran els mitjans de comunicació.

A més, aquell mateix dia també hem convocat concentracions a la resta de Catalunya:

A Lleida: concentració a les 12 hores davant de la seu de la patronal COELL (Rambla de Ferran, 32).

A Tarragona: concentració a les 12 hores davant de la seu de la patronal CEPTA (Avinguda de Roma, 7).

A Vic: concentració a les 11.30 hores davant del Consell Comarcal d’Osona (carrer de l’Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5. Edifici El Sucre).

A Girona: la concentració serà el dia 28 de febrer a les 12 hores davant de la seu de la patronal FOEG (carrer de Bonastruc de Porta, 15).

A Tortosa: la concentració serà el dia 2 de març a les 18 hores, davant de la seu Serveis Territorials de Treball, Afers Socials i Famílies a Tortosa (carrer de la Rosa, 9).

Assemblea de delegats de la UGT i CCOO de Catalunya

DIA: dijous, 23 de febrer de 2017.

HORA:  a les 10.45 hores, atenció als mitjans de comunicació. A les 11 hores, assemblea.

LLOC: Sala de les Brigades Internacionals de la seu de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona).