La UGT i CCOO de Catalunya presenten el manifest conjunt davant les eleccions generals del #26J

reunio1Aquest matí, les direccions de la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya s’han reunit per tractar diferents temes d’actualitat

En el marc d’aquesta reunió, el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i el secretari general de CCOO de Catalunya,Joan Carles Gallego, han presentat en roda de premsa el manifest conjunt davant les eleccions generals del 26 de juny.

Aquest manifest recull les propostes per a la lluita contra l’atur i la pobresa laboral i social i a favor del treball i la vida digna i per una economia al servei de les persones, alhora que encoratgem els treballadors i les treballadores a participar massivament perquè quedi clarament expressat a les urnes la voluntat de capgirar les polítiques actuals, que són injustes i inútils per sortir de la crisi.

En aquest enllaç podeu consultar el manifest conjunt davant les eleccions generals del 26-J.

D’altra banda, la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya també han fet especial menció de la manifestació convocada per una àmplia representació d’entitats i partits per al proper diumenge, 29 de maig, sota el lema ‘Els drets no se suspenen: treball digne, drets socials, democràcia real’. La manifestació sortirà a les 12 hores de Plaça d’Urquinaona i arribarà fins a Pla de Palau.

Clicant aquí, hi trobareu informació de la manifestació ‘Els drets no se suspenen’.