La UGT i CCOO del Baix Llobregat demanem integrar-nos en la futura taula de treball per a la transformació de l’autopista B23

B23La UGT del Baix Llobregat i CCOO del Baix Llobregat hem demanat en una carta al conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Josep Rull, la voluntat d’ambdós sindicats d’integrar-nos en la futura taula de treball per a la transformació de l’autopista B23 en una via urbana i sostenible. La carta, enviada en el dia d’ahir, també s’ha fet arribar a Antoni Poveda, alcalde de Sant Joan Despí i vicepresident de Transport i Mobilitat de l’AMB; Pilar Díaz, alcaldessa d’Esplugues de Llobregat, i Josep Perpinyà, alcalde de Sant Just Desvern i president del Consell Comarcal del Baix Llobregat.

Els sindicats coincidim en aquest objectiu tant des del punt de vista de la qualitat ambiental com a dret de ciutadania social i també des del punt de l’impuls a una mobilitat més sostenible, que afecta de forma directa la gent treballadora que representem de forma majoritària.

Des de la UGT i CCOO apostem per l’accés segur als llocs de feina, per la contractació estable, amb drets i segura, també dels qui s’hi incorporin en el desenvolupament de les obres d’execució dels eventuals acords que emanin d’aquest espai de treball.

A l’escrit, ambdues organitzacions recordem que sempre ens hem implicat de forma activa en totes les qüestions socioeconòmiques i de transformació urbanística i ambiental que afecten la qualitat de vida i l’accés als centres de treball dels treballadors i treballadores de la comarca, de manera que també volem participar en aquest espai de concertació i implicar-nos en els acords que es puguin dur a terme.