La UGT i CCOO exigeixen a la patronal UPM el desbloqueig de la negociació salarial al sector del metall de Barcelona

industrial-workerDavant la impossibilitat de tancar un acord en matèria salarial al sector del metall de la província de Barcelona, per l’actitud bel·ligerant i la manca de voluntat negociadora demostrada per la Unió Patronal Metal·lúrgica (UPM), la Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya i la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya han convocat una jornada de mobilització demà dijous, 7 de novembre, per exigir a la patronal del metall barcelonina que desbloquegi la negociació salarial.

Aquesta jornada de mobilització s’obrirà amb unes assemblees organitzades paral·lelament i de manera coordinada a les seus de CCOO i UGT, en les quals les dues organitzacions han convocat els delegats i delegades de les empreses del metall de la província de Barcelona per aprovar el calendari d’accions de protesta i de mobilització sectorial a la província que es duran a terme a partir d’aquest mes per forçar la patronal a reconsiderar la radicalització del seu posicionament.

Un cop finalitzades les assemblees, cap a les 12 hores, aproximadament, els delegats i delegades de la UGT i CCOO iniciaran una manifestació des de les respectives seus sindicals que acabarà confluint en una concentració conjunta davant la seu de la patronal UPM (carrer d’Anselm Clavé, 2). El recorregut de les manifestacions serà:

• UGT: sortirà des de la Rambla de Santa Mònica, 10, i continuarà pel carrer Ample fins a la cruïlla amb el carrer d’Anselm Clavé.
  • CCOO: sortirà des de la Via Laietana, 16, i seguirà pel passeig de Colom, la plaça del Duc de Medinaceli i el carrer Ample fins a la cantonada amb el carrer d’Anselm Clavé.