La UGT i CCOO lamentem l’accident mortal ocorregut ahir a Iqoxe Emulsiones i vetllarem per aclarir-ne les causes i depurar responsabilitats

Font: ACN

UGT-FICA i CCOO d’Indústria lamenten profundament l’accident laboral ocorregut ahir a la planta d’Iqoxe Emulsiones, de Vila-seca, com a conseqüència del qual va morir un treballador de Dominion, una de les subcontractes que opera a la planta química.

L’accident es va produir a primera hora del matí quan, per causes que encara es desconeixen, l’operari va caure pel forat del muntacàrregues. UGT-FICA i CCOO d’Indústria volem transmetre el nostre sincer condol a la família i companyes i companys de la víctima.

La UGT i CCOO exigeixen a l’Administració la màxima celeritat en la investigació per aclarir les causes d’aquest lamentable succés i prendran les mesures oportunes per depurar les possibles responsabilitats de l’accident. Així mateix, UGT i CCOO reclamen a la direcció d’IQOXE que s’extremin les mesures de seguretat a la planta d’emulsions per evitar que es produeixin nous accidents.

Aquest és el cinquè mort en accident que es produeix als polígons petroquímics de Tarragona en l’últim any i mig. Per a UGT i CCOO, aquest accident corrobora que les reivindicacions que van motivar la vaga a la petroquímica del passat 19 de febrer encara són vigents i seguirem lluitant per donar-hi resposta.

Davant d’aquest lamentable accident, UGT-FICA i CCOO d’Indústria han convocat una concentració de delegats i delegades aquest divendres, 10 de juliol, a les 12 hores, davant la planta d’Iqoxe de la Canonja per condemnar l’accident, exigir més seguretat i manifestar el seu condol i suport als companys i companyes de la víctima.