La UGT i la CONC signen un conveni amb la Caixa per promoure la inserció laboral dels immigrants

construccion1.gifEl secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez; el secretari general de la CONC, Joan Coscubiela; i el director general de La Caixa, Joan Maria Nin; i el director executiu de l’Obra Social de La Caixa, Josep Francesc de Conrado, han presidit aquest matí la signatura del conveni de col·laboració mitjançant el qual es promourà la inserció sociolaboral dels immigrants entre l’Obra Social de La Caixa, l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT de Catalunya) i el Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers.

L’objectiu del conveni és col·laborar en la realització de projectes relatius a la promoció efectiva i real de la inserció laboral i social del col·lectiu immigrant. D’una banda, ambdós sindicats es comprometen a assessorar l’Obra Social La Caixa en el seu treball cap a les persones immigrades, així com fomentar espais de trobada entre l’entitat financera i aquest col·leciu, difondre l’activitat de l’entitat i informar-la en matèria de drets i deures dels immigrants.

Per la seva banda, l’Obra Social La Caixa donarà suport econòmic a les dues entitats d’ajuda a l’immigrant per desenvolupar les seves accions d’ajuda al col·lectiu, en concret, 30.000 euros per cadascuna de les entitats.

La UGT de Catalunya valora la importància d’establir acords que permetin reforçar les accions encaminades a la integració del col·lectuiu de persones immigrades i el reconeixement que suposa a la tasca que, des del nostre sindicat, es fa amb aquest objectiu.

{mxc}