La UGT insta el Govern espanyol a reunir-se amb la direcció de Nissan per garantir les càrregues de treball a totes les plantes

nissanRepresentants de la Federació del Metall, Construccions i Afins i UGT Nissan s’han reunit aquesta tarda amb el director general d’Indústria del govern central per mostrar-li la seva preocupació pels incompliments de l’empresa en els compromissos assumits.

El nostre sindicat denuncia que la multinacional japonesa ha rebut de les diferents administracions les ajudes per a la viabilitat i la consolidació de les plantes del grup a l’Estat (Catalunya, Cantàbria i Àvila). A més, els treballadors han assumit acords no favorables per facilitar càrregues de treball que finalment no han arribat. A Catalunya, a tall d’exemple, es va anunciar que es produirien 80.000 unitats anuals del model Nissan Pulsar, i la realitat és que la xifra actual és de 36.000 unitats anuals.

El director general d’Indústria, Víctor Audera, ha compartit la preocupació dels representants de la UGT i s’ha compromès a sol·licitar una reunió amb la direcció de Nissan per instar-la a complir amb els compromisos adquirits.