La UGT manté la seva representació a Nissan

nissanLa UGT de Catalunya mantindrà la seva representació al comitè d’empresa de Nissan a la Zona Franca de Barcelona, on es troba el gruix dels treballadors (3.900) i que ha passat d’un comitè de 25 a 27 delegats per l’augment de la plantilla. El resultat de les eleccions sindicals celebrades durant el dia d’avui i el cap de setmana a la multinacional ha estat el següent:

UGT 5 5
Sigen-USOC 11 11
CCOO 7 9
CGT 2 2

A la planta de Montcada i Reixac (Vallès Occidental), amb una plantilla de 230 treballadors i treballadores i un comitè format per 9 membres, el resultat ha estat el següent:

UGT 2 1
Sigen-USOC 5 5
CCOO 2 3
CGT 0 0

Al centre de recanvis del Prat de Llobregat (Baix Llobregat), amb una plantilla d’uns 200 treballadors i un comitè de 9 membres, el nostre sindicat ha augmentat la representació en un delegat que ha perdut CCOO, tot esdevenint la primera força:

UGT 3 4
Sigen-USOC 3 3
CCOO 3 2
CGT 0 0

El nostre sindicat valora globalment els resultats de forma positiva, ja que hem aconseguit créixer al centre del Prat i hem augmentat en vots a la planta de Zona Franca, malgrat que finalment i per poc marge aquests no s’hagin vist traduïts en un delegat més. La secció sindical de la UGT agraeix a la plantilla el seu suport i continuarà treballant com aquests darrers quatre anys per omplir la fàbrica de producció.