La UGT rebutja l’ERO presentat al grup General Cable

general-cableDemà, concentració a les 9.30 hores a la porta de la seu de la companyia a Barcelona

La direcció del grup General Cable, que es dedica a la fabricació i comercialització de cable elèctric, ha presentat un ERO que afectarà a les quatre plantes que té a Catalunya (Abrera, Manlleu, Montcada i Barcelona), i que preveu l’extinció de 166 contractes de treball.

La representació dels treballadors i les treballadores rebutja la proposta plantejada per l’empresa per falta de rigor i de credibilitat. Considerem que aquesta proposta no dóna cap garantia de viabilitat futura ni mesures per a l’assentament industrial de la companyia a Catalunya. Al contrari, aquesta proposta retalla els drets als treballadors i les treballadores per afavorir els interessos del grup accionarial.

Demà, dimecres, 20 de juny, el Comitè d’Empresa ha convocat uan concentració davant la seu a Barcelona del Grup General Cable a partir de les 9.30 hores. Tanmateix, s’està treballant en la convocatòria de vaga a tots els centres la propera setmana.

Concentració General Cable

DIA: dimecres, 20 de juny.
HORA: 9:30 hores.
LLOC: davant seu General Cable a Barcelona. Casanova, 150. Barcelona.