LA UGT rebutja la proposta de la direcció de Nylstar per falta de viabilitat

nylstarCal la implicació immediata de l’Administració per garantir la continuïtat de la planta a Blanes

La UGT de Catalunya exigeix un Pla Industrial real que garanteixi la continuïtat de Nylstar. La proposta de l’empresa, presentada a la reunió d’avui, és totalment insostenible. Sense injecció de capital qualsevol situació que garanteixi el salvament de la planta és impossible.

L’empresa continua sense marcar una línea clara per a salvar Nylstar, s’emmascara sota la memòria explicativa que han entregat però des del nostre sindicat demanem més informació a nivell organitzatiu (quines comandes es faran, amb quins clients es comptarà, com es farà la producció i quina serà aquesta producció, etc.).

Com ja vam informar, la direcció de Nylstar ha modificat el seu plantejament inicial i ha presentat un expedient de regulació d’ocupació per acomiadar 155 persones, fet que reduiria la plantilla a 61 treballadors i treballadores.

És per tot això que des de la UGT de Catalunya demanem a l’Administració un compromís de finançament per garantir la continuïtat de la planta de Nylstar a Blanes.

Cal recordar que a l’anterior assemblea de treballadors i treballadores, es va decidir convocar una manifestació pel proper dimecres, 27 de juliol, a les 18 hores, des de la fàbrica fins a l’Ajuntament de Blanes per mostrar el nostre total rebuig a l’aplicació de l’ERO plantejat.