La UGT rebutja l’ERO anunciat per la Fábrica Ibérica de Altavoces a Vacarisses

altavoces

La majoria d’afectats són dones i també delegats sindicals i treballadors discapacitats

La UGT de Catalunya denuncia que la direcció de la Fábrica Ibérica de Altavoces (Vacarisses) acomiada 79 treballadors d’una plantilla de 115 persones. La majoria dels afectats són dones de més de 45 anys que es trobaran al carrer amb famílies al seu càrrec, i també delegats sindicals i treballadors discapacitats.

Diumenge passat la direcció va fer saber al comitè d’empresa a través d’un burofax que el dilluns 22 de setembre es posava en marxa un expedient de regulació d’extinció sense donar peu a negociar les condicions. La direcció de la Fábrica Ibérica de Altavoces al·lega motius econòmics per falta de comandes.

Des de la UGT de Catalunya volem denunciar la situació injusta en la que es troben els treballadors ja que considerem que els motius econòmics no estan justificats i que es tracta d’una excusa per la deslocalitzar la producció a Hongria.

A més, el comitè ha volgut negociar les condicions dels 36 treballadors i treballadores que continuaran a l’empresa, assegurant les seves condicions laborals pel futur però la direcció no ha volgut assegurar la seva continuat.