La UGT reclama més transparència a Nissan sobre la renovació d’uns 600 eventuals

nissan1

LA UGT RECLAMA MÉS TRANSPARÈNCIA A NISSAN SOBRE LA RENOVACIÓ D’UNS 600 EVENTUALS QUE FINALITZEN EL PROPER TRIMESTRE
El trimestre que ve finalitzen els contractes d’uns 600 treballadors i treballadores eventuals a Nissan, sense que la direcció de la companyia s’hagi pronunciat encara sobre la seva renovació. Per això, la UGT ha reclamat a Nissan que es manifesti sobre aquest tema, i posi fi a la inquietud expressada per la plantilla sobre el seu futur a les plantes de la Zona Franca (Barcelona), i de Montcada i Reixac (Vallès Occidental) .
A més, el nostre sindicat denuncia que la direcció no ha informat el comitè sobre els futurs volums de producció de la companyia, i interpreta aquest silenci com una manera d’amagar dades, i així poder comptar amb total llibertat per a fer i desfer plantilles, sense cap control i de forma arbitrària.
El trimestre que ve finalitzen els contractes d’uns 600 treballadors i treballadores eventuals a Nissan, sense que la direcció de la companyia s’hagi pronunciat encara sobre la seva renovació. Per això, la UGT ha reclamat a Nissan que es manifesti sobre aquest tema, i posi fi a la inquietud expressada per la plantilla sobre el seu futur a les plantes de la Zona Franca (Barcelona), i de Montcada i Reixac (Vallès Occidental).