La UGT reclama que es rescabali l’honorabilitat de la treballadora de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia acusada de presumptes conductes irregulars

Font: Wikimedia, autora Maria Rosa Ferrer

L’actual alcaldessa ha proposat que s’arxivi l’expedient

La Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya exigeix que es defensi la professionalitat i honorabilitat de la treballadora de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia –afiliat i candidat del nostre sindicat- que va ser acusada per l’anterior equip de govern per presumptes conductes irregulars.

El nou equip de govern ha demanat una segona opinió a un gabinet jurídic extern. Contrastades les proves, aquest gabinet ha dictaminat que no existeixen les faltes imputades, per les quals es demanaven set mesos de suspensió de sou i feina. L’informe jurídic comporta l’arxivament de l’expedient.

Davant casos com aquest, la Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya reclamem seny, diàleg i recolzament, tant vers els empleats públics com vers les polítiques públiques que desenvolupen amb eficàcia i eficiència per als ciutadans i les ciutadanes del municipi.

Exigim transparència total en l’administració dels recursos públics i tolerància zero amb qualsevol tipus d’irregularitat, així com amb l’ús partidista d’expedients laborals.