La UGT reivindica el manteniment de tots els llocs de treball a Valeo

valeo-martorelles-fabricaDurant la reunió mantinguda ahir per la comissió del projecte de reindustrialització de Valeo es va anunciar la presentació d’una oferta vinculant per part de l’empresa Sintex, que recull les garanties d’ocupació d’almenys tres anys, segons es reflexi en l’acord, per a un centenar de persones.

Sintex compta amb dues línies de negoci, una amb el grup Volkswagen, que ocuparia unes 75 persones, i una per l’ensambladura de carrosseries d’autocaravanes, que donaria feina a 25 persones més.

Sintex hauria de decidir entre els mesos de març i abril on implementa la seva activitat a Catalunya, tot i que ja ha manifestat que prefereix desenvolupar la seva producció a Martorelles.

Per part de la comissió considerem aquesta oferta una bona notícia, però lamentem que no garanteixi l’ocupació per a tota la plantilla. Esperem que en properes reunions amb Sintex es pugui arribar a aquest objectiu.