La UGT valora positivament el gran interès mostrat per la compra de Cacaolat

La Federació d’Indústria i Treballadors Agraris de la UGT de Catalunya es mostren molt satisfets per les ofertes fetes avui per l’adquisició de Cacaolat. Per al nostre sindicat resulta molt significatiu que una empresa catalana tan simbòlica com Cacaolat hagi rebut tan bones ofertes de compra, com les que acabem de conèixer de Vichy Catalan, Capsa (Central Lechera Asturiana) i Cobega-Damm-Victory.

Finalment ha estat aquest consorci, el format per les també catalanes Cobega (49%) i Damm (49%), i el grup inversor Victory (2%), el que ha realitzat la millor oferta per Cacaolat: en total, 75 milions d’euros. L’oferta d’aquest consorci inclou el manteniment del 100% de la plantilla, la cartera de clients de Cacaolat, i l’assumpció dels passius de l’empresa.

La UGT de Catalunya ja va valorar molt positivament en el seu moment el projecte industrial que presentava Cobega-Damm-Victory i, per tant, encara a falta de la decisió final, veu amb bons ulls les propostes presentades aquest matí.