La UGT valora positivament la proposta de compra de l’Hospital General de Catalunya, però insta el Govern a concretar-la amb els sindicats

hospital-generalDavant l’anunci del conseller de Salut, Toni Comín, aquest matí en una entrevista a  Catalunya Ràdio sobre la proposta de compra de l’Hospital General de Catalunya, des de la UGT, com a primera força sindical de les tres empreses que conformen el grup, volem manifestar:

• D’una banda, valorem positivament tot allò que vagi en la direcció de disposar de més i millors serveis públics. És per això que el pas a la xarxa pública de l’Hospital General de Catalunya, en els termes plantejats pel conseller, amb la subrogació de la totalitat de la plantilla, és d’entrada una bona notícia.
  • De l’altra, i donada la complexitat de la situació instem la gerència de l’Hospital i la Conselleria de Salut a asseure’s per formalitzar l’oferta de compra i iniciar les negociacions amb la màxima urgència possible. De moment, només som coneixedors de la proposta a través del titular que el conseller ha fet aquest matí als mitjans de comunicació.

Tal com hem fet els darrers mesos, continuem animant la resta de forces sindicals amb representació als diferents comitès d’empresa a reprendre la unitat d’acció i a fer partícips les treballadores i els treballadors amb la màxima transparència possible.