La Xarxa acomiada 15 treballadors l’endemà de tancar el primer conveni col•lectiu de la Xarxa de Comunicació Local

la-xarxaDesprés de l’esforç econòmic que s’ha reclamat al conjunt de la plantilla per evitar un ERO per a 77 persones

Comunicat dels treballadors i les treballadores de La Xarxa:

La direcció de La Xarxa va acomiadar ahir 15 treballadors i treballadores per la via de l’acomiadament objectiu, al•legant causes econòmiques i organitzatives.

Els representants dels treballadors i les treballadores rebutgem amb la màxima contundència aquests acomiadaments, que arriben tot just l’endemà que es tanqués el procés negociador del primer conveni col•lectiu de la XAL, SL. Un conveni pendent de ratificació per part de l’assemblea de treballadors, convocada per divendres. És lamentable que el nou projecte de la Xarxa de Comunicació Local arrenqui amb una decisió tan dràstica i arbitrària, després de l’esforç econòmic que s’ha reclamat al conjunt de la plantilla per evitar un ERO per a 77 persones.

Instem l’empresa a donar explicacions urgents sobre els motius que l’han empès a fer aquest pas, i facilitarem tot el suport als afectats de cara a les accions legals que decideixin emprendre.