L’acord al Gran Teatre del Liceu permet desconvocar les vagues previstes

El comitè d’empresa de la Fundació Gran Teatre del Liceu ha aprovat avui per majoria un acord que permet posar punt i final al conflicte sobre el pagament de les pagues extra de l’estiu (un total de 5 pagues) del personal. Amb aquest acord –que compta amb el suport dels sindicats UGT, CCOO, USOC i CGT- es posa punt i final a les vagues convocades per a les properes setmanes, la primera de les quals havia de començar aquest diumenge.

Per al nostre sindicat resulta lamentable que la majoria dels delegats pertanyents a la CGT –sindicat majoritari en aquest comitè- hagin trencat la unitat d’acció del comitè i que alguns dels seus membres no hagin signat aquest acord, no atenent allò que la majoria de treballadors i treballadores del Liceu han expressat en les assemblees celebrades.

Aquest acord neix de la mediació celebrada ahir en el Tribunal Laboral de Catalunya a instàncies de la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya.