L’Ajuntament de Molins de Rei desallotja els sindicats dels seus espais

La UGT ha presentat una denúncia contra l’Ajuntament de Molins de Rei perquè ha decidit unilateralment desallotjar la UGT i la resta de sindicats de la seva sala amb la justificació d’unes obres. Aquests fets han coincidit amb el període electoral, cosa que complica la tasca dels representants per dur a terme la campanya.

Amb l’excusa d’unes millores a la consergeria, l’Ajuntament de Molins de Rei ha expulsat els sindicats de la seva sala i els ha reubicat a un centre cultural. Aquest és un espai dedicat a diverses activitats i està compartit amb moltes altres entitats de la vila, cosa que complica les condicions de treball. En una setmana en aquest Ajuntament s’obrirà el període d’eleccions sindicals i totes aquestes maniobres compliquen la capacitat de dur a terme la campanya electoral.

La mala organització, l’assignació de categories i funcions de manera arbitrària per part dels responsables i la deficient coordinació del personal es veuen agreujades amb aquesta maniobra. Cal destacar que l’alcalde no ha volgut rebre la representació de la UGT fins al moment.