L’AVALOT convoca un “Repique de nalgas” davant la seu de la patronal

prisoner.jpgLa proposta de la CEOE és un contracte d’esclavitud

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya vol expressar la seva perplexitat i indignació davant de la proposta de la CEOE de nou contracte d’esclavitud per a la gent jove. Finalment, la patronal s’ha tret la màscara i ha mostrat el que volia des d’un inici: un contracte de sis mesos, per sota del salari mínin interprofessional, sense cotització a la seguretat social i a l’atur i sense indemnització per acomiadament. Aquesta proposta digna del segle XVIII suposa rebentar tots els drets socials i laborals aconseguits en el darrer segle, i mostra clarament el model de societat i de mercat laboral que vol la patronal espanyola, més proper a l’esclavisme que a un estat de dret.

Per això, i en el marc de la campanya “Amb l’aigua al coll”, l’Avalot  està convocant per la xarxa els joves treballadors i treballadores a una acció per mostrar el seu rebuig a aquest contracte d’esclavitud i propostes similars que precaritzin la seva situació encara més. L’acció, que tindrà lloc demà dijous a les 19 hores, consistirà en un “repique de nalgas” davant la seu de la patronal a Barcelona.

Grup al Facebook.

“Repique de nalgas” davant la patronal

DIA: dijous, 4 de març de 2010
HORA: 19 hores
LLOC: davant de la patronal (Via Laietana, 32, Barcelona).