L’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya celebra demà la IX Assemblea Nacional

destruir-construirSota el lema “Destruir per construir”, els afiliats participants decidiran les línies de treball i escolliran els responsables de l’organització per als propers tres anys

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya celebra demà dissabte, 3 de desembre, la seva IX Assemblea Nacional, sota el lema “Destruir per construir”. L’Assemblea és l’espai de participació i de debat dels afiliats joves del sindicat (fins als 32 anys), on s’ha d’aprovar la gestió d’aquest mandat, així com marcar les línies de treball i escollir els responsables de l’organització per als propers tres anys.

L’assemblea de demà suposarà el comiat d’Afra Blanco després de tres anys com a portaveu Nacional de l’Avalot.

La cloenda, que és la part pública de l’assemblea, començarà a les 18.30 hores amb la proclamació de la nova Coordinadora Nacional i comptarà amb les intervencions de:

• Lluís Torrents, secretari comarcal de la UGT del Maresme, en representació de les unions territorials del sindicat.
  • Antonio Rudilla, secretari general de la Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya, en representació de les federacions del sindicat.
  • Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya.
  • Portaveu Nacional entrant de l’Avalot.

Cloenda de la IX Assemblea Nacional de l’Avalot

DIA: dissabte, 3 de desembre de 2016
HORA: 18.30 hores
LLOC: Sala d’Actes de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona).