L’AVALOT-Joves de la UGT de Catalunya farà una vetlla per les dones assassinades per violència masclista

avalot-cartellDilluns, 18 de gener, a les 20 hores, a la plaça Sant Jaume, en el marc de les accions organitzades per la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere

La Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere organitza cada tercer dilluns de mes -a les 20 hores, a la plaça Sant Jaume- una concentració per conscienciar de la violència de gènere. L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya, membre de la Plataforma, serà l’encarregat de dur a terme l’acció reivindicativa d’aques mes de gener, consistent en una vetlla de record a totes les dones assassinades per violència masclista.

La Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere és una associació formada per 110 entitats, entre elles la UGT de Catalunya i l’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya, que compartim i impulsem un moviment social per eradicar la violència contra les dones de la nostra societat.