L’Avalot-Joves de la UGT demana que es reconegui la formació en el futur càlcul de pensions dels joves d’avuí

avalot1Acció reivindicativa ‘en boles’ com a mostra de la indefensió dels joves vers el seu futur

L’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya ha fet aquest matí una acció reivindicativa per denunciar les minses pensions que rebran quan es jubilin aquells joves que avui tenen menys de 35 anys. Sota el lema ‘No en boles!’, membres de l’Avalot s’ha despullat davant la seu de la Tresoreria General de la Seguretat Social a Barcelona com a mostra de la nuesa i indefensió que el jovent sent vers el seu futur.

L’Avalot-Joves de la UGT de Catalunya denuncia que mentre el mercat laboral català i espanyol demana joves cada cop més formats, és incapaç de reconèixer els esforços del present i el futur del país: els joves. Per això demanem que es reconegui la formació dels joves d’avui en el futur càlcul de les seves pensions el dia de demà.

El Sistema de Pensions a la Seguretat Social és injust i accentua la bretxa social entre els més joves. Les dades presentades en l’informe ‘-35anys: no en boles!!!’ demostren el perill de futures bretxes generalcionals.

"No en boles": Informe sobre la bretxa generacional en les pensions
191.8 KiB, 1056 descàrregues

Detalls Descarrega l'arxiu