L’Avalot organitza la setena trobada de Joves delegats i delegades i afiliats i afiliades

trobada-jovesDel 23 al 25 d’octubre, al Complex Educatiu de Tarragona

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya celebren aquest cap de setmana la setena edició de la trobada de joves delegats i delegades i afiliats i afiliades, que tindrà lloc els dies 23, 24 i 25 d’octubre en el Complex Educatiu de Tarragona.

La trobada de l’Avalot és l’espai anual de l’entitat en què els i les joves de les diferents federacions, territoris, empreses, així com els i les estudiants i els aturats/des, posen en comú les seves inquietuds, intercanvien experiències, es formen i coneixen altres realitats amb l’objectiu de ser més eficients i pràctics en el dia a dia del seu àmbit natural de denúncia i reivindicació.

El diumenge, 25 d’octubre, s’exposaran les conclusions de la trobada, i a partir de les 12:30 hores tindrà lloc la cloenda de la jornada (oberta als mitjans de comunicació), a càrrec de Mar Vázquez, membre executiva de la UGT de Catalunya – Comarques de Tarragona, Francesc Roca Rosell, tinent alcalde de Tarragona i Conseller d’Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic, Camil Ros, secretari de Política Sindical de la UGT de Catalunya i Afra Blanco,  portaveu Nacional de l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya.

Cloenda 7ª trobada Avalot – Joves de la UGT de Catalunya

DIA: 25 d’octubre.
HORA: a partir de les 12:30 hores.
LLOC: Complex Educatiu de Tarragona. Autovia de Salou, s/n. Tarragona.