L’AVALOT promou que els joves denunciïn davant del Síndic de Greuges la manca de futur laboral digne

blog-JESP

En el marc de la campanya “Amb l’aigua al coll” i de la presentació, la setmana passada, de l’informe sobre la Generació JESP (Joves Emigrants Sobradament Preparats), l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya ha obert un bloc a internet per tal de donar a conèixer la realitat d’una part del jovent del nostre país que davant les condicions laborals precàries i la manca de condicions objectives per emancipar-se han decidit o estan pensant a marxar d’aquí per trobar oportunitats i bones condicions a altres països.

Amb aquest bloc, l’Avalot convida la gent jove a explicar la seva història per poder conscienciar l’opinió pública de la dimensió del drama del nostre jovent. Alhora també anima els i les joves a omplir el formulari de queixa adreçat al Síndic de Greuges perquè aquest actuï en relació als poders públics. El missatge que es proposa és el següent:

Honorable Síndic de Greuges de Catalunya,

Formo part de la generació que, diuen, és la millor preparada de la història del nostre país. Paradoxalment, aquest èxit personal i col·lectiu no sembla suficient com perquè el meu país m’ofereixi una feina digna que em permeti veure amb esperança el meu futur. Tinc oportunitats, però són a l’estranger. Em veig obligat a marxar. Ho poso en el seu coneixement perquè la seva important institució sigui la nostra veu davant dels governs que han abdicat de protegir el meu dret constitucional de viure del meu treball.

Blog Joves Emigrants Sobradament Preparats.

Dossier “Generació JESP”.