L’empresa AISMAN acomiada a una treballadora de la neteja després de ser escollida delegada LOLS

neteja-edificis.jpg
L’empresa té la concessió del servei de neteja a l’Hospital Muncipal de Badalona, la Clínica del Carme i els Laboratoris Lacer de Cerdanyola del Vallès

L’empresa de neteja Aisman ha acomiadat una de les seves treballadores després que aquesta es presentés per la UGT com a delegada LOLS a l’empresa.

La treballadora té 50 anys i portava 11 anys d’antiguitat a l’empresa i treballava en la neteja dels Laboratoris Lacer de Cerdanyola del Vallès. Aisman també té la concessió per a la neteja de l’Hospital Muncipal de Badalona i la Clínica del Carme, a banda de la de diversos centres d’atenció primària de Badalona.

La treballadora va ser acomiadada el mateix dia que la secció sindical de la UGT a l’empresa la va presentar com a delegada LOLS, al·legant que havia conclòs el servei que ella feia. El nostre sindicat considera que les raons esgrimides per l’empresa són un argument sense fonament i denuncia que Aisman practica persecució sindical. Per aquesta raí,  li exigeix que readmeti la treballadora acomiadada. La UGT ha posat en mans del seu gabinet jurídic el cas i el proper divendres tindrà lloc el TLC.