L’empresa Filabo desmantella la nau de Sant Joan Despí sense donar cap explicació a la plantilla

artsgrafiques

L’empresa d’arts gràfiques, pertanyent al grup Lamas Bolaño, és el primer fabricant espanyol de material filatèlic i numismàtic

Divendres passat, 26 de març, la direcció de l’empresa Filabo SA, ubicada a Sant Joan Despí (Baix Llobregat) i propietat del grup Lamas Bolaño, va comunicar als 40 treballadors que no acudissin a treballar a partir d’aquest dilluns, sense que en cap moment es comuniqués la intenció real de cessar l’activitat i sense donar arguments del motiu d’aquesta decisió.

A causa de la incertesa generada, la plantilla va decidir personar-se, a través de la representació sindical, en la Inspecció de Guàrdia, que els ha comunicat que es presentarà avui mateix, a les 16 hores, en el domicili social de l’empresa.

Tanmateix els treballadors es troben concentrats des de fa dos dies a la porta de les instal·lacions, ja que l’empresa està desallotjant tota la maquinària i béns de producció de la nau industrial davant un fort cordó de seguretat.

Filabo és el primer fabricant espanyol de tot tipus de material filatèlic i numismàtic, i entre els seus clients es troben grans museus de tot el món.