L’empresa que gestiona la recollida d’escombraries i la neteja viària a Molins de Rei no paga a temps les nòmines de la plantilla

L’empresa UTE ASCAN/GEASER, que gestiona des de fa un any la recollida d’escombraries i la neteja viària a Molins de Rei, endarrereix reiteradament el pagament de les nòmines dels treballadors i treballadores. La UGT ja va denunciar aquesta situació i altres incompliments del convenicol·lectiu davant l’ajuntament de Molins de Rei el mes de desembre de 2017, però els problemes persisteixen.

Els serveis tècnics municipals responsables de la recollida d’escombraries i la neteja viària no han fet res ni han mostrat cap preocupació per la situació dels treballadors. UTE ASCAN/GEASER va iniciar la prestació de l’activitat l’1 de juliol de 2017 i no ha demostrat que sigui una empresa fiable ni pels treballadors i treballadores ni pel servei. A tall d’exemple, encara no han comprat els vehicles per dur a terme l’activitat i està funcionant amb vehicles vells o llogats.

La UGT ha iniciat un calendari de mobilitzacions davant la nul·la preocupació de l’empresa i de l’Ajuntament de Molins de Rei. Alhora iniciarem les accions legals pertinents per defensar els drets dels treballadors i les treballadores en matèria de condicions de treball i de prevenció de riscos laborals.