Les entitats convocants de la manifestació #elsdretsnosessuspenen faran una acció i una foto de família per cridar a la participació

cartell 29maig2016_finalDivendres, a les 11.30 hores, a la Plaça dels Àngels de Barcelona

Les entitats convocants de la manifestació del proper diumenge 29 de maig sota el lema “Els drets no se suspenen: treball digne, drets socials, democràcia real” faran divendres una crida a la participació amb una acció i una foto de família a la Plaça dels Àngels de Barcelona a les 11.30 hores. Fins al moment, una quarantena d’entitats socials de tot tipus (sindicals, veïnals, culturals, juvenils, sobiranistes) i partits polítics s’han adherit a la convocatòria de diumenge.

Seguidament, faran declaracions als mitjans de comunicació el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; el president de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Jordi Giró; el president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart; el portaveu de la Comissió Promotora de la ILP per una Renda Garantida de Ciutadania, Diosdado Toledano, i la coordinadora de Secretaria General i Relacions Institucionals de CCOO de Catalunya, Carme Martínez.

Acció i foto de família entitats convocants manifestació 29M

DIA: divendres, 27 de maig de 2016
HORA: 11.30 hores
LLOC: Plaça dels Àngels, Barcelona.