Les entitats d’autònoms presenten les seves reivindicacions de cara a la vaga general del 14-N

cartell 14N catalaCatalunya ha perdut 60.000 autònoms i autònomes cotitzants en gairebé cinc anys de crisi

Les entitats de treballadors per compte propi de Catalunya presenten aquest divendres, 9 de novembre, el manifest amb les seves reivindicacions per al treball autònom de cara a la vaga general del proper 14-N.

Aquestes organitzacions fan una crida a tots els treballadors i treballadores autònoms de Catalunya perquè interrompin la seva activitat professional i prestacions de serveis a tercers durant el 14-N.

Les polítiques pressupostàries restrictives, tant del Govern de l’Estat com del Govern de la Generalitat de Catalunya, han tingut un efecte especialment colpidor per al treball autònom. A Catalunya, la Seguretat Social ha perdut 59.664 autònoms i autònomes cotitzants des del 31-12-2007 fins al 30-09-2012.

En la roda de premsa de divendres hi intervindran Salvador Duarte, president Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC – UGT de Catalunya); Jordi Gutiérrez, secretari general FS TRADE-CCOO; Luis Berbel, president Sindicat del Taxi de Catalunya (STAC), i Josep Cuscó, d’Unió de Pagesos.

Roda de premsa treballadors autònoms -14N

DIA: 9 de novembre.
HORA: 11 hores.
LLOC: Seu ASTAC Condal. Sardenya, 69-73. Entresòl. Barcelona.