Les negociacions de l’ERO de FCC bloquejades

constructLa UGT de Catalunya i CCOO consideren que després de tres setmanes de negociació ha quedat demostrada l’absoluta desproporció de l’ERO plantejat per l’empresa.

Arribats a aquest punt les propostes de l’empresa a la negociació segueixen sent insuficients, no només mantenint més de 1.100 acomiadaments sinó que ni tant sols garanteixen les condicions de l’ERO anterior.
Els sindicat, conjuntament amb el comitè d’empresa, ha presentat una alternativa raonada i justificada, que respon als reptes de viabilitat econòmica i de competitivitat.
Mentre l’empresa segueix insensible al drama que aquests acomiadaments provoquen a persones i famílies que han posat al servei de l’empresa el millors anys de la seva vida, ens sentim obligats a manifestar el nostre rebuig a l’ERO, que fa que només el treballadors i treballadores  paguen amb la seva feina els errors dels altres.
La manera de demostrar aquest malestar és la vaga i la manifestació.
Per això s’ha convocat una jornada de vaga avui, 10 de desembre, i una manifestació davant de la seu central de la empresa a Madrid a les dotze del migdia.