Les plantilles de Cacaolat aproven noves protestes

cacaolat

El 18 i el 25 de març es concentraran a les portes dels centres de BCN i a Parets, i el 26 de març es manifestaran a la Plaça de Sant Jaume

Els treballadors i treballadores de Cacaolat han aprovat noves mobilitzacions en defensa de la continuïtat de la companyia, i dels seus 400 llocs de treball.  Precisament avui, han sabut que la direcció de Cacaolat està preparant la documentació per a presentar el procés concursal divendres que ve.

En les assemblees (avui a Barcelona, i ahir, a Parets del Vallès) les plantilles han  ratificat el calendari de tres noves mobilitzacions: concentracions a les portes de tots dos centres de treball els dos darrers divendres de març (dies 18 i 25), a les 13 hores, i una manfestació conjunta a la plaça Sant Jaume, a Barcelona, el dissabte 26 de març.

Dissabte, manifestació a Madrid

A les assemblees també s’ha informat dels detalls de la primera gran convocatòria per aquest dissabte, 12 de març, a Madrid, a la qual hi participaran treballadors de diverses empreses, tots ells afectats per la nefasta gestió dels Ruiz Mateos. De Barcelona i Parets en sortiran tres autocars cap a la manifestació, a la qual s’espera que hi participin unes dues mil persones.

El punt de sortida serà a les 12h, al carrer Fuencarral, i acabarà a les 14h, al mateix carrer, tocant a la glorieta de la parada de Metro “Bilbao”.

Cacaolat S.A. té un altre centre de treball a Saragossa, amb una plantilla de 100 treballadors.