Les treballadores del sector de neteja es concentren contra les retallades del consorci d’educació de Barcelona

netejaDemà, a les 11 hores, concentració davant la seu del Consorci a Plaça Urquinaona

Les treballadores i els treballadors del sector de neteja es concentren demà davant del Consorci d’Educació de Barcelona per mostrar el seu contundent rebuig a les retallades del personal de neteja  que se’ls ha anunciat que patiran de cara a l’inici del curs vinent, és a dir, a partir del mes de setembre.

La UGT de Catalunya denuncia la incertesa que viu el col·lectiu. Malgrat que la direcció del Consorci d’Educació de Barcelona ja ha anunciat a les empreses Clece, Ingesan i Foment –les empreses que donen servei a les escoles del Consorci- la seva intenció d’iniciar aquestes retallades, moltes escoles encara no han informat les seves plantilles del nombre real de treballadors que patiran retallades d’horari o de salari.

Per tot això, els treballadors i treballadores es concentraran demà  dijous 13 de juny, d’11 a 12 hores, davant del Consorci d’Ensenyament per mostrar el seu desacord amb les noves mesures i la desinformació del que succeirà.

Concentració del sector de neteja

DIA: dijous 13 de juny de 2013

HORA: de 11 a 12 hores

LLOC: Consorci d’Educació de Barcelona (Urquinaona,6 – Roger de Llúria)