Lesma Handling no vol desencallar el conflicte a l’aeroport de Girona

aeroport-girona

L’empresa de handling de Ryanair fa cas omís a la nova proposta de flexibilitat presentada pel comitè aquest matí

Lesma Handling Lesma Handling y Otro UTE, SL, l’empresa de handling de Ryanair a l’Aeroport de Girona, manté el seu mutisme i continua sense pronunciar-se sobre la nova proposta presentada pel comitè.

La proposta del sindicat recull la possibilitat que l’empresa disposi d’un total de 600 dies més (300 més que en l’actualitat) per a fer servir l’actual plantilla en cas que les necessitats del servei així ho requereixin. La flexibilitat proposada estableix que es comuniqui al treballador la incorporació a la feina amb una antelació mínima de 48 hores, i per a una durada no inferior a 4 hores de temps de treball.

La UGT de Catalunya insta a la direcció de Lesma Handling a donar una resposta a la proposta presentada pel sindicat, i demostri així ganes de desencallar el conflicte.

A més, el nostre sindicat ja ha denunciat aquest matí, i des de dimecres que va començar la vaga indefinida, que la companyia de handling de Ryanair a l’aeroport de Girona està vulnerant el dret a vaga dels seus treballadors. En aquest sentit, la UGT ja ha presentat denúncia davant la inspecció de treball contra les il·legalitats comeses per l’empresa aquests dies.