L’Europa liberal ens porta a l’era preindustrial

UGT_mani_2
La UGT i CCOO de Catalunya convoquen una concentració contra l’aprovació del Pla de governança econòmica de la UE

La UGT i CCOO de Catalunya han convocat una concentració demà dijous, 24 de març, a les 13 hores, davant l’Oficina de la Comissió Europea a Barcelona sota el lema “L’Europa liberal ens porta a l’era preindustrial”, per protestar contra l’aprovació, per part del Consell Europeu, del Pla de governança econòmica de la Unió Europea.

Els secretaris generals d’ambdós sindicats, Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego, acompanyats del secretari general de la CGT de Rhône-Alps, Bruno Bouvier, lliuraran a Manel Camós, director de l’Oficina,  la declaració conjunta que han elaborat les dues organitzacions i que us podeu descarregar aquí:

Aquesta acció s’emmarca en la setmana de mobilitzacions convocada per la Confederació Europea de Sindicats (CES) amb motiu de la celebració de la Cimera de Primavera del Consell Europeu, dijous 24 i divendres 25 de març.

La UGT i CCOO de Catalunya consideren que ni el Pacte per l’Euro ni el Pla de governança econòmica ajuden al creixement econòmic ni a la creació d’ocupació. Els ajustos pressupostaris i la pressió a la baixa dels salaris incidiran negativament en la demanda interna europea, retardant la recuperació del creixement i l’ocupació.

Concentració “L’Europa liberal ens porta a l’era preindustrial”

DIA: 24 de març de 2011
HORA: 13 hores
LLOC: Oficina de la Comissió Europea a Barcelona (Passeig de Gràcia, 90).