L’exposició ‘130 anys de lluites i conquestes’ arriba a Tarragona

L’exposició ‘130 anys de lluites i conquestes’, amb motiu del 130 aniversari de la fundació de la UGT, es podrà visitar a Tarragona del 15 de febrer al 7 de març, a la sala d’exposicions Pati Jaume I de l’Ajuntament de Tarragona. La inauguració tindrà lloc el divendres, 15 de febrer, a les 18.00 h.  L’exposició, que es va inaugurar el 12 d’agost a Barcelona, coincidint amb l’acte de celebració del 130 aniversari de la fundació de la UGT, s’ha pogut visitar en diferents ciutats de l’Estat amb un itinerari que s’allargarà durant aquest any 2019.

Està composta per 20 panells, 14 són de caràcter històric i 6 temàtics, amb l’objectiu de repassar les principals fites del sindicat en els anys de protestes, sota la dictadura de Primo de Rivera, amb l’arribada de la II República, durant la Guerra Civil, en l’època de la clandestinitat i l’exili de la UGT per la dictadura franquista. Continua amb l’arribada de la democràcia i la legalització del sindicat, els anys 80 en què la UGT és primera força sindical, i fins a l’etapa més moderna, amb els nous reptes socials, les alternatives per a sortir de la crisi i la recuperació de drets laborals.

Recordem que, per a conmemorar el 130 aniversari de la fundació el sindicat, la UGT ha organitzat un seguit d’actes que van tenir el punt d’inici el diumenge dia 12 d’agost de 2018 i s’allargaran fins al setembre de 2019. Tot un any de celebracions per a reivindicar el nostre passat, l’aportació del sindicat a la millora de les condicions socials i laborals del nostre país, i amb la projecció de present i futur.

Podeu seguir tota la programació d’actes del 130 aniversari de la UGT a la web:

Web 130 aniversari UGT