L’Hospital Plató anuncia l’acomiadament d’entre 40 i 50 treballadors

xhup

De materialitzar-se l’ERO, aquest centre seria el primer hospital de la XHUP que acomiadi personal fix

La direcció de l’Hospital Plató ha anunciat al Comitè d’Empresa la intenció de reduir la plantilla entre 40 i 50 treballadors. La plantilla d’aquest centre supera els 470 treballadors, tots ells treballadors fixos. De materialitzar-se l’Expedient de Regulació d’Ocupació anunciat, l’Hospital Plató es convertiria en el primer centre pertanyent a la Xarxa Hospitalària d’Utilització Pública (XHUP) que reduís plantilla fixa.

Segons la gerència cal reduir un 6% de la despesa del centre, i, segons asseguren, només es pot reduir en personal, malgrat que el nostre sindicat considera que aquestes retallades es podrien produir en altres partides, sense prendre mesures dràstiques que recaiguin sobre una plantilla que ha permès que l’Hospital Plató sigui premiat pel tracte humà del seu personal i per la seva eficència.