Lliurament de premis de la 2ª edició del Work On Fest

workonfest3
15 curtmetratges i 16 microcurts opten als premis de la segona edició del “Work On Fest” festival de cinema sociolaboral. Organitzat per la UGT de Catalunya i l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, la temàtica central d’enguany ha estat la crisi.

La UGT de Catalunya i l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat lliuraran demà, dimecres 16 de juny, els premis de la segona edició del Work on Fest, festival de cinema sociolaboral. El certamen inclou dues categories: microcurts de fins a tres minuts a través d’internet i curtmetratges d’entre 5 i 20 minuts.

Enllaç per apuntar-se a l’acte d’entrega de premis

A la segona edició del s’han presentat un total de 15 curtmetratges de temàtica sòcio-laboral. S’han acceptat a concurs obres de ficció, documentals, animació, vídeo experimental i en format lliure. El jurat, a més d’elegir el millor curtmetratge, també premiarà el millor curtmetratge realitzat per estudiants de cinema o audiovisuals. Aquest premi és de 1.000 euros.

Pel que fa a la categoria de microcurts, que enguany s’ha centrat en la temàtica de la crisi, s’han presentat un total de 16 obres. Són obres de fins a 3 minuts en qualsevol dels gèneres abans esmentats, amb un premi de 3.000 euros. Dins d’aquesta categoria, el públic també ha pogut votar a través de la pàgina web www.workonfest.com el premi del públic, guardonat amb 1.000 euros. La pàgina web del festival ha rebut més de 6.000 visites, de les quals 821 s’han enregistrat i votat el premi del públic, decidint així el guanyador de la present edició.

L’acte de lliurament de premis serà presentat per Francisco Martín, membre de la Comissió de Periodisme Solidari del Col·legi de Periodistes de Catalunya i professor de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona, i comptarà amb la presència del secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i de l’alcalde de Sant Feliu de Llobregat, Juan Antonio Vázquez. Tanmateix al lliurament de premis de demà hi assistiran diferents membres del jurat, com Carlos Fuentes (actor), Joan Planas (director de cinema i videoblogger), Pere Gibert (Coordinador de Continguts de la Xarxa de Televisions Locals i director del projecte de nous formats audiovisuals ‘DO – Denominació d’Origen’, Lourdes Borrell (Regidora delegada de Promoció i Difusió Cultural de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat) i Miquel Àngel Escobar (secretari de comunicació i portaveu de la UGT de Catalunya). El jurat de l’edició del Work on Fest d’enguany també ha comptat amb Mar Coll (guionista i directora de cinema), Isaki Lacuesta (guionista i director de cinema), Àlex Pastor (guionista i director de cinema) i Montse Santamarina (Universitat Autònoma de Barcelona).

Durant l’acte de lliurament de premis es projectaran els guanyadors en totes les categories.

El Work on Fest té el suport de TVE Catalunya, la Xarxa de Televisions Locals i la Universitat Autònoma de Barcelona, entre d’altres.

El Work on Fest és una iniciativa conjunta del sindicat UGT de Catalunya i l’Ajuntament de Sant Feliu del Llobregat, que pretén fomentar la creació de continguts sociolaborals en format audiovisual, així com per les noves tecnologies com a plataforma de difusió cultural i social.

Lliurament premis 2ª edició ‘Work on Fest’
DIA: dimecres, 16 de juny de 2010. HORA: 17 hores. LLOC: Cinebaix (c. de Joan Batllori, 21). Sant Feliu de Llobregat.