Lliurament dels premis del XXVIIè Concurs Internacional Fotogràfic 1r de Maig, 2013

premi-primer-de-maigLa UGT de la Unió Intercomarcal Anoia, Alt Penedès i Garraf, lliurarà els premis del XXVIIè Concurs Internacional Fotogràfic 1r de maig 2013, el proper dissabte 21 de setembre de 2013. El lliurament de premis es farà a les 10.30 hores a la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú.

En aquest concurs, tercera vegada internacional, han participat 2236 fotografies de 222 autors de 45 països, essent ja un referent internacional per la seva temàtica. N’hi han premiats d’Espanya, Bèlgica, Polònia, Macau, Eslovènia, Hong Kong, Vietnam, Itàlia, Índia, Portugal, Egipte, Indonesia i Argentina.

El guanyador del concurs és Santos Moreno de Sagunt.

Participarà al lliurament de premis el Francesc Rica, secretari general de la UGT de l’Anoia, Alt Penedès i Garraf, José Antonio Andrés Ferriz, President de la Federació Catalana de Fotografia i membre del jurat i Raimon Moreno, comissari del Saló.

Aquest any per primera vegada es fa a la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú, i dintre de les activitats programades es farà la conferència “4 fotògrafs es despullen” a càrrec d’Anna Selga, Isabel Casellas, Santos Moreno i Frederic Garrido. Aquesta és una activitat fotogràfica d’una gran qualitat, ja que tres d’ells van ser guardonats amb el Premi Catalunya de Fotografia aquests últims anys. Podeu trobar més informació clicant aquí.