L’oficina de corrues de La Floresta fa 3,9m^2

correus.pngLa UGT de Catalunya ha presentat avui una denúncia davant de la Inspecció de Treball per les pèssimes condicions de seguretat i salut laboral del "local", ubicat en un antic lavabo de l’estació de FGC

Els delegats de la UGT de Catalunya al Sector Postal han presentat aquest matí davant de la Inspecció de Treball una denúncia contra Correus per incompliment de la normativa de seguretat i salut laboral a l’oficina de La Floreta (Sant Cugat del Vallès). El nostre sindicat ha denunciat que "l’oficina" no disposa de l’espai mínim per poder desenvolupar l’activitat laboral en condicions dignes, ja que té una mida de 1,3×3 metres. De fet, el "local" ha estat cedit temporalment per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, i es tracta d’un antic lavabo de l’estació de La Floresta.

La UGT de Catalunya denuncia que "l’oficina" no disposa de ventilació ni calefacció ni serveis. De fet, el treballador només disposa d’un escriptori per fer la seva feina i atendre els ciutadans i les ciutadanes, i quan la climatologia ho permet, treu la taula al carrer per disposar de més espai.

El passat 17 de desembre, el nostre sindicat ja va adreçar una carta al director Territorial de Correus i al president del Comitè de Seguretat i Salut Laboral sol·licitant el trasllat urgent del servei de correus a un local on poder oferir un servei digne i de qualitat als 4.700 veïns i veïnes de La Floresta. Ara mateix, els clients que volen enviar un paquet s’han de desplaçar obligatòriament fins a l’oficina de Sant Cugat del Vallès.

El nostre sindicat considera que per poder oferir un bon servei, l’oficina de La Floresta, a més de ser més gran, hauria de tenir una plantilla estable de tres carters, de manera que també podria donar servei a una part de Valldoreix i Les Planes.

{mxc}