Manifest de la UGT davant les eleccions municipals del 22 de maig

concejales-regidores
Davant les eleccions municipals del proper 22 de maig de 2011, la UGT de Catalunya fa una crida a les persones treballadores a exercir el seu dret democràtic de votar. Demanem expressament que no es voti cap de les formacions amb postulats racistes i xenòfobs i, amb total respecte a la decisió individual de cadascun dels nostres afiliats i afiliades, apostem pel vot a aquelles candidatures que prioritzin les polítiques cap al benestar de les persones i fomentin la cohesió social i el progrés.

Icona de fitxer Manifest de la UGT davant les eleccions municipals del 22 de maig

Des del nostre sindicat també reclamem a les persones candidates a dirigir els governs locals en els pròxims anys que orientin decididament les seves polítiques a la prestació de serveis públics de qualitat i garanteixin els drets a l’educació, l’ocupació, la salut, els serveis socials, l’atenció a la dependència, etc.

D’altra banda, la UGT de Catalunya demanem un compromís inequívoc de no destrucció dels llocs de treball que depenen directament o subsidiàriament de l’administració local i reclamem als ajuntaments que no facin servir la contractació pública com a via per destruir o precaritzar l’ocupació a les empreses privades que els proveeixen de béns i serveis.