Manifest de la UGT de Catalunya davant les eleccions del 28-N al Parlament

parlament

Les eleccions al Parlament de Catalunya que se celebraran el proper 28 de novembre arriben en un context d’una forta crisi econòmica i institucional fruit de la Sentència del Tribunal Constitucional sobre l’Estatut.

Amb l’aspiració d’una Catalunya que sigui model a Europa per com viuen els seus ciutadans i ciutadanes que, davant de la convocatòria d’eleccions al Parlament de Catalunya, la UGT de Catalunya ha elaborat un manifest en què situa als partits polítics que concorren a aquestes eleccions quins són per a nosaltres els elements prioritaris que hauria d’assolir el nou Govern.

Tanmateix, a través d’aquest manifest, el nostre sindicat apel·la als treballadors i les treballadores de Catalunya a participar a les eleccions  del 28-N, fent ús d’un dret conquerit després de molts anys de lluita.

En aquest enllaç podreu trobar el Manifest de la UGT de Catalunya davant de les Eleccions al Parlament de Catalunya del 28-N, en la seva versió extensa. Tanmateix, en aquest altre enllaç hi trobareu una versió reduïda del Manifest.