Manifest: Volem alternatives a les retallades del servei de transport públic i a les tarifades”

MetroDavant del proper consell d’administració de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) per al proper 20 de desembre, en què es decidiran les tarifes del transport públic de la RMB per a l’any 2013, algunes entitats que formem part del Consell de Mobilitat hem signat el manifest “MANIFEST EN DEFENSA DEL TRANSPORT PÚBLIC: VOLEM ALTERNATIVES A LES RETALLADES DEL SERVEI I A LES TARIFADES“.

El Consell de la Mobilitat de l’ATM, l’òrgan consultiu entre la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea Metropolitana amb l’AMTU i els representants municipals, veïnals, d’usuaris, de consumidors i de treballadors, es va comprometre a abordar un debat sobre finançament del transport públic i les respectives tarifes, mitjançant un grup de treball. Hores d’ara no s’ha donat compliment a aquest compromís, l’únic que hem tingut és un punt de l’ordre del dia sobre finançament al Consell de Mobilitat de setembre.

pdfManifest de tarifes297.44 KB