Manifestació de delegats i delegades dels treballadors públics

bandera.pngLa UGT de Catalunya, CC.OO. i IAC han convocat per demà els delegats i les delegades dels treballadors públics a una manifestació davant dels representants de les Administracions central i autonòmica per exigir l’aplicació i el desenvolupament de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP), aprovat al mes d’abril. Els delegats i les delegades es concentraran demà a les 12:15 hores davant del departament de Governació i Administracions Públiques i, posteriorment, marxaran en manifestació fins a la Delegació del Govern a Catalunya.

Els sindicats denunciem l’actitud poc dialogant que ha tingut l’Administració de la Generalitat i la manca de compromís negociador i d’impuls per a l’elaboració de la Llei de la Funció Pública de Catalunya. Tanmateix, exigim a les Administracions Públiques l’aplicació immediata de la jubilació anticipada i parcial a tots els empleats i empleades de la Funció Pública, així com el compliment dels drets per a la conciliació de la vida personal i laboral recollits en l’EBEP a totes les administracions públiques catalanes.

MANIFESTACIÓ DELEGATS I DELEGADES TREBALLADORS DE LA FUNCIÓ PÚBLICA
DIA
11 de desembre de 2007.
HORA i LLOC: A les 12:15 h. concentració davant departament de Governació i Administracions Públiques (plaça Ramon Berenguer el Gran – Via Laietana, 26). Després els delegats i les delegades es manifestaran fins la delegació del Govern a Catalunya (Marquès de l’Argentera, 2).

{mxc}