Manifestació del sector de seguretat per la desvinculació del conveni col·lectiu

prosegurEls treballadors de Prosegur es concentraran demà, a les 5.30 del matí, per mostrar el seu rebuig a l’ERO plantejat

Des dels sindicats (la UGT de Catalunya, CCOO, SIPVS-C, SPS, CSIF i STS-C) s’ha convocat una manifestació per demà, 20 de febrer,a les 17 hores a Plaça Catalunya fins a la seu de la patronal Foment del Treball per a tots els treballadors i treballadores del sector de seguretat.

Les mobilitzacions continuen a tot el sector per la situació de desvinculació del conveni col·lectiu que s’està produint en empreses com Eulen, Sabico, Securitas, Prosegur i Grupo Omega entre d’altres.

Les reunions continuen però la manca de disposició per part de les empreses per arreglar la situació comporta que el sector continuï en lluita i amb mobilitzacions.

Per una altra banda, la plantilla de Prosegur està convocada el mateix dia, a les 5.30 hores de la matinada, a una concentració davant de la porta de l’empresa a Barcelona (Avda. Gran Vía, 175 – 177) per mostrar el seu rebuig a l’ERO plantejat fa unes setmanes. La concentració s’allargarà fins l’hora de la manifestació de tot el sector de seguretat. Cal recordar que la plantilla de Prosegur està formada per uns 20.000 treballadors i treballadores a nivell estatal i uns 3.500 a Catalunya.

Concentració Prosegur

DIA: dijous, 20 de febrer de 2014
HORA: 5.30 hores
LLOC: Davant de la porta de Prosegur (Avda. Gran Vía, 175 – 177)